By 27 februari 2018 maart 5th, 2018 No Comments

JAARVERSLAG 2017: DIT HEBBEN WE SAMEN BEREIKT

“Wat mij het afgelopen jaar recht in mijn hart raakte én waarom ik me met zoveel passie inzet voor
Samen voor Eindhoven?
Een vrijwilliger van ASML, die met vluchtelingen samen kookte, stuurde na afloop van het diner ons deze feedback:

I was touched by the positive attitudes and of the refugees. I was almost brought to tears at the end, saying “thanks for making us smile”. To be honest,
for me the thanks were due, the other way around. ‘Thank you’ to them, for bringing us back to earth and showing us what resilience and humanity is really about. Thanks for making us smile

Esther Hofstede

Voor Samen voor Eindhoven was 2017 een bevlogen jaar. Eindhoven en de regio is volop in ontwikkeling naar een smart én social city. Wij willen impact creëren ten aanzien van de sociale uitdagingen in onze stad. En werken aan een hechtere samenleving door in de lokale gemeenschap verbindingen te leggen tussen bedrijven en maatschappelijke organisaties. Samen met bijna honderd founders, bedrijfs- en maatschappelijke partners waren we van betekenis
voor kwetsbare mensen in en rondom Eindhoven. Steeds meer mensen zetten hun kennis, talent en hart in voor een ander. Het aantal bedrijfsvrijwilligers nam met maar liefst 45% toe: van 1.100 naar 1.600. Lees meer in ons jaarverslag 2017. Dankjewel voor je bijdrage aan iedereen die meehielp onze missie te realiseren. Veel leesplezier.